Kauba terneaeg on märgitud iga konkreetse kauba kirjelduse juurde. Tarneaega arvestatakse tööpäevades. Näiteks on märgitud tarneaeg 9-16 tööpäeva, see tähendab, et saate tellitud kauba kätte 9-16 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Kuna teeme otsest koostööd kõige tuntumate kaubamärkide esindajatega, kelle vabrikud või logistikalaod ei asu mitte Eestis, vaid üle kogu Euroopa, siis võib kauba tarneaeg ulatuda kuni 27 tööpäevani. Vaatamata sellele püüame teile tooted kätte toimetada nii kiiresti kui vähegi võimalik. Kui tellite erineva tarneajaga tooteid, siis kogu tellimus toimetatakse kohale vastavalt sellele tootele, mille tarneaeg on kõige pikem.
Kauba tagastamiseks täitke palun kauba tagastamise vorm.
Kui teil on MemberShopi konto, logige sisse ja minge jaotisse "Tellimused", klõpsake "Tagasta kaubad" tellimuse nende kaupade kõrval, mida soovite tagastada.
Pärast ostu sooritamist ilma registreerumata, saadetakse teie e-posti aadressile tellimuse kinnituskiri ja selles näete nuppu "Vaata tellimust". Sellele nupule klõpsates jõuate tellimuse info juurde, seejärel kuvatakse jaotis "Tagasta kaubad".
Teil on õigus tooted tagastada 30 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamise kuupäevast. Teil on õigus tagastada kõik Membershopi poolt müüdavad tooted. Tagastamisele mittekuuluvate toodete täispika nimekirja leiate meie kasutamisreeglitest.
Kauba tagastamisel tuleb kinni pidada järgmistest tingimustest:
- tagastatav kaup peab olema korralikus tootja originaalpakendis (käesolev punkt ei kohaldu kui tagastatakse ebakvaliteetne toode);
- toode peab olema rikkumata;
- kaup peab olema kasutamata ja säilitanud oma kaubandusliku välimuse – vigastamata etiketid, rebimata kaitsekiled jm (käesolev punkt ei kohaldu, kui tagastatakse ebakvaliteetne toode);
- tagastatav kaup peab moodustama samasuguse komplekti nagu ostja selle sai;
- tagastatavad tooted panna täiendavalt kaitsepakendisse (transportimiseks), nt karpi või ümbrikusse.
Saadetises peavad olema:
- tooted (etikettidega ja originaalpakendis)
- täidetud tagastusleht, sularaha vastuvõtmise kviitung või kviitungi koopia (juhul kui maksite sularahas toote kohaletoimetamise ajal).
Anname teada, et saate ostetud kaubad teie poolt valitud viisil tagastada, saates need aadressile: UAB "Baltijos didmena" Sodybų 30, LT-02121 Lithuania. Kui klient valib seda viisi, ta ise tasub saatmiskulud kauba saatmisel.
Kauba tagastamisel saate kasutada ka ühte meie partnerite pakkumistest, valides sobiliku meie tagastamisvõimaluste seast . Kui valite ühe nendest pakkumistest, siis ei pea kohe tagastusakti täites maksma tagastuse eest, vaid see arvestatakse tagastatavast summast maha.
Itella SmartPOSTi iseteenindusterminali kaudu.
UUS! Itella SmartPOSTi valge iseteenindusterminali kaudu.
Itella valge pakiautomaadi kaudu tagastamiseks, tuleb paki tagastus vormistada Itella iseteeninduses https://my.smartpost.ee/return_parcel/
See tagastamise viis on võimalik, juhul kui pakk on SmartPOSTi pakiautomaadist välja võetud.
Pakkige tagastatav kaup kokku ja valmistage see saatmiseks ette. Pakendile kirjutage peale saaja nimi ja aadress : UAB "Baltijos didmena" Sodybų 30, LT-02121 Lithuania.
Pakikleepsu terminalis välja printida ei saa.
Ettevalmistatud pakk viige valitud SmartPOSTi valgesse terminali ning pange pakk ettenähtud kappi.
Itella SmartPOSTi sinise iseteenindusterminali kaudu.
Pakkige tagastatav kaup kokku ja valmistage see saatmiseks ette.Pakikleepsu terminalis välja printida ei saa.
Ettevalmistatud pakk viige mistahes SmartPOSTi terminali ning, järgides juhendit terminali ekraanil, pange pakk sisse. Tagastamiseks kasutage sama uksekoodi, millega saite paki kätte.
Tagastamise tasu: 3,50 EUR*.
Kui valite raha tagastamise "MemberShopi kupongidega", on tagastamine Teile tasuta.
Kui tellimuse eest on makstud läbi ESTO, tagastatakse raha samal viisil.
Omniva iseteenindusterminali kaudu
Tagastamise tasu 1,99 Eur.
Kui valite raha tagastamise "MemberShopi kupongidega", siis ei tule teil tagastamise eest maksta. Kui tellimuse eest on makstud läbi ESTO, tagastatakse raha samal viisil.
Täitke kauba tagastamise akt, pakkige tagastatav kaup kokku ja valmistage see saatmiseks ette.
Kui tellimus oli kohaletoimetatud Omniva terminali, siis on Teil paki saatmiseks vaja uksekoodi, mille saite SMS sõnumiga (selle koodiga, avanevad teile samasuguse suurusega kapi uksed, mis oli ka siis, kui pakk saabus pakiautomaati).
Viige ettevalmistatud pakk mistahes Omniva terminali ning, järgides juhendit terminali ekraanil, pange pakk sisse. Kõik vajalikud vastused leiate vajutades seda linki (peatükis „Kuidas paki saata“):
https://www.omniva.ee/era/pakk/kuidas_pakki_saata
Venipak kullerteenuse kaudu.
Tagastamise tasu: 3,99 EUR.
Kui valite raha tagastamise "MemberShopi kupongidega", Teil ei ole tagastamise tasu. Kui tellimuse eest on makstud läbi ESTO, tagastatakse raha samal viisil. Pakkige tagastatav kaup kokku ja valmistage see saatmiseks ette.
Venipak kuller saabub 1-3 tööpäeva jooksul teie poolt märgitud aadressile ja võtab saadetise vastu, enne kohalesaabumist informeerib kuller teid sellest telefoni teel. Venipak kuller saabub ja annab tagastamise kleepsu, mida on vaja pakile kleebida. Saadetised kogutakse kell 8–18