Pärast tellimuse kinnitamist saadame teile koheselt e-posti teel tellimuse kinnituse. Kui te seda ei saa, kontrollige postkasti rämpsposti kausta. Kui te ei saa tellimuse kinnitust, siis teatage meile sellest. Kõigi oma tellimuste kulgu võite jälgida klõpsates oma kasutajakonto ülaosas asuvas menüüs lingile "Tellimused". Kui seal tellimust ei ole, siis ei olnud teie tellimus lõplikult kinnitatud ja võite tellimust korrata.
Pärast tellimuse kinnitamist on võimalik kohaletoimetamise aadressi muuta ainult siis, kui tellimust ei valmistata veel saatmiseks ette. Soovides aadressi muuta, teatage sellest e-posti teel ja märkige üles selle tellimuse number, mille kohaletoimetamise aadressi soovite muuta, samuti uue kohaletoimetamise aadress koos täpse postiindeksiga. Kui teie tellimus on juba välja saadetud ja valmis teile kätte toimetamiseks, saate oma aadressi muuta, võttes ühendust Venipakiga telefonil +372 641 4481. SmartPosti ja Omniva pakiautomaadi kaudu: pakiautomaadi aadressi pole võimalik muuta peale kauba väljasaatmisest.