Kui teile toimetati defektiga või tellimusele mittevastav toode, teavitage sellest koheselt klienditeeninduse osakonda e-posti teel. E-kirjas peab sisalduma järgmine info: tellimuse number, probleemi lühikirjeldus ja kui toode on defektiga, siis lisage e-kirja manusesse võimaluse korral toote foto.
Mitte alati. MemberShopi e-poe ja füüsiliste kaupluste hinnad ja hinnakujundus on erinevad, kuna e-poodi ja füüsilisi kauplusi ei peeta samaks müügikohaks. Kutsume oma kliente üles jälgima tähelepanelikult hinnapakkumisi, allahindlusi, kampaaniaid ja sooduspakkumisi MemberShopi e-poes ja füüsilistes kauplustes. Need on meie erinevad müügikohad. Seetõttu juhime klientide tähelepanu sellele, et konkreetsete kaupade hinnad ja pakkumised MemberShopi e-poes võivad erineda MemberShopi füüsilistes kauplustes pakutavatest hindadest, allahindlustest, pakkumistest. Lisateavet leiate konkreetsetest müügikohtadest www.membershop.ee