Kuidas ma tean, kas minu tellimus on edastatud?
Pärast tellimuse kinnitamist saadame teile koheselt e-posti teel tellimuse kinnituse. Kui te seda ei saa, kontrollige postkasti rämpsposti kausta. Kui te ei saa tellimuse kinnitust, siis teatage meile sellest. Kõigi oma tellimuste kulgu võite jälgida klõpsates oma kasutajakonto ülaosas asuvas menüüs lingile "Tellimused". Kui seal tellimust ei ole, siis ei olnud teie tellimus lõplikult kinnitatud ja võite tellimust korrata.
Kas on võimalik tellimuse kohaletoimetamise aega edasi lükata pärast kauba väljasaatmist?
Kliendil on võimalik paki hoiuaega pikendada 7 päeva võrra lisaks, kuid ta peab selleks Itella SmartPosti klienditeenindusega ühendust võtma numbril +372 43 54 547.
Kui soovite Venipaki pakiautomaadi kättetoimetamist edasi lükata, võtke palun nendega otse ühendust telefonil +732 641 4481.