Seoses kullerite töömahu suurenemisega anname teada, et saadetised võivad hilineda.
Palume vabandust tekkinud ebamugavuste pärast.
Kui tellite tooted, mis ei vasta pakiautomaati sobivate pakkide maksimaalsetele mõõtmetele, teil on võimalik valida teiste kohaletoimetamise viisi vahel.
Teil on võimalus valida kohaletoimetamise viis:
Kohaletoimetamine Itella SmartPosti pakiautomaadi kaudu:
2-3 tööpäeva jooksul alates kauba väljasaatmisest MemberShopi laost saabub pakk SmartPosti pakiautomaati. Pakki saab pakiautomaadist välja võtta 7 päeva jooksul alates SMS saamisest. Kui tarneaadress on pakiautomaat, teavitatakse teid saadetise kohaletoimetamisest SMS sõnumiga. Sõnumiga saadetakse makseviide. Peale tasumist saate ukse avamiseks PIN koodi.
Kohaletoimetamine Venipak kullerteenuse kaudu:
Kaup toimetatakse kohale tööpäeviti 1-3 päeva jooksul pärast MemberShopi laost lahkumist. Kaubad tarnitakse tööpäevadel kell 8-17.
Kuller võtab teiega enne kohaletoimetamist telefoni teel ühendust.
Kui soovite tellimuse eest tasuda kohaletoimetamise ajal, saate maksta pangakaardiga või sularahas otse paki kättetoimetavale kullerile.
Kohaletoimetamine Omniva pakiautomaadi kaudu:
2-3 tööpäeva jooksul alates kauba väljasaatmisest MemberShopi laost saabub pakk Omniva pakiautomaati. Pakki saab pakiautomaadist välja võtta 7 päeva jooksul alates SMS saamisest. Kui olete valinud makseviisiks „sularahas kauba kohaletoimetamise ajal“, iseteenindusterminalis peate maksma pangakaardiga.
Kuidas pakk kätte saada Omniva pakiautomaadist laiemalt.
Kui ostja märkab, et kohaletoimetatud saadetise pakend on kahjustatud, must või märg soovitame saadetisest loobuda. Venipak kuller on kohustatud koostama kahjustunud saadetise kohta akti. Teavitage juhtunust koheselt MemberShopi klienditeeninduse osakonda telefoni või e-posti teel.
Kui ostja märkab, Omniva või Itella SmartPOSTi kaudu kohaletoimetatud saadetise tooted on defektiga, teavitage juhtunust koheselt MemberShopi klienditeeninduse osakonda telefoni või e-posti teel.