Pärast tellimuse kinnitamist on võimalik kohaletoimetamise aadressi muuta ainult siis, kui tellimust ei valmistata veel saatmiseks ette. Soovides aadressi muuta, teatage sellest e-posti teel ja märkige üles selle tellimuse number, mille kohaletoimetamise aadressi soovite muuta, samuti uue kohaletoimetamise aadress koos täpse postiindeksiga. Kui teie tellimus on juba välja saadetud ja valmis teile kätte toimetamiseks, saate oma aadressi muuta, võttes ühendust Venipakiga telefonil +372 641 4481. SmartPosti ja Omniva pakiautomaadi kaudu: pakiautomaadi aadressi pole võimalik muuta peale kauba väljasaatmisest.
Tootjapoolne soovitatav jaemüügihind võib erineda kauba jaemüügihinnast turul. Sama toode võib teistes müügikohtades olla müügil erinevate hindadega. Väljamüügipoe (ingl outlet) ärimudelit kasutades võimaldame oma klientidel võrrelda MemberShopi hindu toote kõrvale märgitud TSJ hinnaga ning nende võrdlemisel tuua välja poes ostlemise hinnaeelise. Seetõttu esitatakse MemberShopi klientidele koos konkreetse toote müügihinnaga tootjapoolne soovitatav jaemüügihind kollektsiooni väljalaskeaastal. Avalikus sfääris tavaliselt kasutatav tähis (i) selgitab, et need hinnad on esitatud ainult võrdluse eesmärgil. TSJ hind on märgitud hallis kirjas märgiga (i) ja täiendava selgitava tekstiga ning MemberShop hind punasega. Nii on klientidel lihtsam välja selgitada, kas outletist kaupa ostes on olemas hinnaeelis. Võrreldes väljamüügipoe pakutavat hinda ja tootjapoolset soovitatav jaemüügihinda, püüame oma klientidele selgelt näidata, et tegemist ei ole erikampaaniaga ega varem MemberShopi väljamüügipoes kohaldatud soodushinnaga. Kas Teil on küsimusi konkreetse toote kollektsiooni väljalaskeaasta, hinna põhjendatuse, selle eelise võrreldes TSJ hinnaga kohta või teisi küsimusi? Võtke ühendust MemberShopi klienditeeninduse osakonnaga telefonil 666 1112 või e-posti teel [email protected]